This is it!

JAG HAR PEJLAT IN THE WOMEN OF FEEDOM!!!!



Nu äntligen är allt i sin finaste ordning igen.
Knut har precis landat in the big city och jag är på plats på måndag...

Fram till i idag har jag suttit med ett gäng människor i en bunker nästan
mitt i Stockholm och fått mitt huvud full proppat med kroppsdelar, blod
kapilärer, hjärtan, livräddning...
You name it...

Jag har haft bra dagar. Det bästa är självklart att jag mött på
många fantastiska människor några mindre bra och några av dom bästa
som självklart ska få bli i mitt liv...

När man möter så många människor på så kort tid kan jag inte sluta
tänka på hur man bemöter folk och hur andra uppfattar mej.
Alstå, jag försöker värkligen framstå som bra, (inte det att jag inte är bra)
men ja ni vet vad jag menar!!!
Hur är jag egentligen emot andra människor?
Tänker du över hur andra människor tänker om dej eller kör du bara på???


Pink!!!

JAHHHHAAA!!
Islands vulkan kan gå och hänga sej..
Jag är så enorm arg, sur ,ledsen och besviken....
My Trip to New York is not gonna.........................................!




Vad passar då bättre än shopping???
Jag gillade denna jackan....
And a little bit pink can light up my day!!!


Aaaarrrrrrgggggg!
Nån som har nån tröst?

LOVE!


Sometimes a girl needs a half!!

Tänk att jag bkev kär i en tygbit!!!


Det va ju inte direkt detta jag skulle göra det bara blev så...
Tack gud för dessa billiga afärer!!!
Ja man kan egentligen inte säga annat än att komma kära sommar kom!!!


LOVE!!


Benjamin och jag

     
Låt mej få presentera BENJAMIN!!!
Detta blir min närmaste framöver.
Han ska jag utforska varenda liten del av!!!



                     

Det var en gång en liten Humerus som tyckte bäst om att lukta på blommorna..
En dag kom en stor läkig Scapula och ville gifta bort sin dotter Ulna.
Humerus gik med på dealen och tog med sin andra fru Radius..
Så levde dom lyckliga och flyttade in i armen till Jens och
Skapula hittade ett fint hi vid skulderbladet...

LOVE!!!


I wish I was.....

Oh I wish I was a punk rocker with flowers in my hair
In seventy-seven and sixty-nine revolution was in the air
I was born too late into a world that doesn't care
Oh I wish I was a punk rocker with flowers in my hair.....

I made it to Stokholm!!!

Jag är hemma och skolan börjar för fullt i morgon!!
Det ska bli jätte kul och spännande.

Så, är det faktiskt min födselsdag i dag, tänk att jag levt i 29 år...
Denna dagen är den dagen då näst flest svenska blev fött. 
Den populäraste är visst 10 april det vill ju säga att juni å juli var och är två "aktiva" månader...

Jag har spanat in denna jackan... Ska jag gå för den??
Vad tycker ni??? NICE!!!

   

Jag har også tänk mycket på det positiva och det negativa.
Varför tar ALLTID det negativa större plats än det positiva??
Är det bara så världen är??

      Positivt!!                       Negativt!!!
   
      
Jag fick världens sötaste strumpor!!!

Dont we love this!!!!!

Så är jag skit trött på allt tjat om det kungliga giftemålet....
Madde gjorde mej besviken idag...Smoker lixom!!

PEACE!!!


Happy Budda!!

                      Denna karen gör mej lycklig!!!!!!!!
              

Han representerar lycka glädje och hopp
för otroligt många människor i hela världen.
Nästan alla religioner har en typ før meditation,
men inte vi uppe i norden!!
Jag tror det är viktigt att få sin egen tid
om det är meditation eller bara vår egen tid
så tror jag vi kan tacka oss själva i framtiden.
Jag totalt älskar min ÅSA tid!!!


På torsdag bär det av till Södertälje, 
ska bli fantastiskt att möta sommaren i mina egna trakter..

LOVE AND PEACE


            


FEM FINGRAR!!!

                              

                      
                                        Fem fingrar ska skydda dej
                 Ett är månen, ett är solen, ett är polstjæarnan bakom molnen
                                          Ett är hopp och ett är tro    
                                   Handens fem fingrar vaggar dej till ro!!



                             Människor kommer aldrig att sluta förvåna mej!!

                                                       LOVE


RSS 2.0