Oppps!

Om bara en dag bär det faktiskt av till björneland...
Det är så mycket att göra innan jag kan sätta mej på flyget...

Dagen i dag startade med en liten power walk så bar det av till Nydalen för en sykkel klass och i kväll är det BOX!!!
Jag älskar att ha klasser..

En annan god liten nyhet är att tillhösten ska jag få blogga för SATS!!!!
Där blir det träning, träning och åter träning.
Måste også ge en stor eloge till dessa fantastiska PT kolegor.
Jag är så glad før att få chansen;)


LOVE!!


POWER!

Min tanke är att om man tror riktigt hårt på nånting så sker det.
Därför gick vi med på att prova dessa så omtalade power balance armbandena.
Jag för min del kände att träningen och min utfallsgång blev mycket mer stabil, men psykiskt säger många.
Vad vet jag, kanske kanke inte!!
Jag har i alla fall troen;)

 

1 september närmar sej med stormsteg och jag börjar få den där fantastiskt pirriga kännslan i kroppen...RESFEBER!!!!
Härligt!!

"Sömn är den bästa meditationen"

LOVE


Fantastiska!

FANTASTISKA NI!
1 månad utan att jag skrivit och ändå är ni här.

1 månad med otroligt mycket träning, examen och lite sommarlov;)
Jag har hittat min egen balance och nu är målet att behålla den.


I morse skulle jag ha gått på Yoga, men 06.45 ær jag inte människa (Kari Anne førlåt) vi prövar igen nästa måndag.
 I dag är min första klass på nytt senter och jag gleder mej, även om box inte är mitt bästa, men att bara få undervisa igen....
Det sprätter i kroppen av nervositet....



Det börjar närma sej den stora turen, jag och min bästa ska till Canada i 3 veckor.
Det blir allt ifrån skog, jakt, hästar och shopping;)
 GLEDER MEJ!!!

Jag har stor tro på att denna hösten blir fantastisk. Så klart ska allt som händer hamna på bloggen;)

Tack till alla er som slitit med mej och med er sjælva, tack för alla kramar och all stötte. Utan er hade jag aldrig kommit så långt. Ni vill för alltid finnas i mitt hjärta!

LOVE!


RSS 2.0