Balance!

BALANS!

Jag måste få slå ett slag för våra fantastiska föräldrar, dessa
fantastiska människor har varit med på att skapa oss till dem vi är i dag och deras föräldrar i sin tid.

Min pappa är otrolig och klarar alltid att få mej på bra tankar.
Han frågar mej ganska ofta vad jag är ute efter, vad jag kämpar för och vad jag önskar att uppnå.
Detta gör han inte pga nyfikenhet, men för att få mej att tänka i andra banor...

Jag har kommti på vad det är jag vill ha i livet
BALANS!
Jag vill hitta balansen i livet.
Nånting som slog mej här en natt va att med en god balans kommer vi långt.
Detta gäller også i träningen.
Med rätt balans kan vi utföra övningarna rätt vi kan hitta den bäsat formen och inte minst vi hittar en psykisk balans



Med riktig balans får vi kontroll!

BALANCE IS THE KEY TO LIFE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0