Life!

Life dosen`t always turn out the way you want it to!

Jag tar mej själv ganska ofta i att deppa över saker jag inte får till och ibland hatar jag när människor säger
"du klarar det nästa gång"
"res dej upp och visa vad du kan"
Jag vet att jag kan, men ibland behöver man faktiskt bara stanna upp och tänka, tänka på varför jag inte fick det till och varför gick det som det gick.
Jag tror det kallas att reflektera.....


Jag har i alla fall reflekterat färdrigt och
är klar för att visa världen vad jag kan och att jag kan.

Med fantastiska människor till stötte vet jag att jag klarar allt jag vill.
Tack till er alla för
Bra ord,
Handen att hålla i,
Kramen som fick mej att tænka om,
Alla klappar på ryggen,
Sist men inte minst till du som trodde på mej och fortfarande tror!

Glömm för all del inte bort att kramas!

LOVE!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Kloka ord från en klok kvinna!..:)..kram

2010-07-24 @ 09:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0