Mix!

Jag tänker ofta att en blandning av allt är det ultimata. Att ha evnen till å se det bra i olika saker, då menar jag helt olika saker. Detta betyder inte att ha dubbelmoral, utan att kunna se på saker på olika sätt och från olika vinklar.

- Huff det va ju inte alls varmt i dag
-Hade varit värre om det blåste
-Men det blåser ju ganska mycket
-Nej det är ju vindstilla
-Nej det blåser faktiskt ganska mycket
-Nej detta är inte blåst...

Detta va en samtale jag hade med vackraste Jenny. Jag blev faktiskt arg på henne för att hon inte kunde känna att det blåste, men nu i efterhand så lärde den lilla samtalen mej så otroligt mycket. Det är lite av det jag menar.
Bruk situationer och försök lära nånting av dom.

När allt detta är sagt så vill jag påpeka att en blandning är bra, men det ska vara en blandning av det positiva och det som är bra för dej..

GET RID OF ALL THE NEGATIVITY IN YOUR LIFE OR LERN HOW TO SEE THE GOOD THINGS IN IT!!!





LOVE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0