Kärlek

NJUT!
NJUT!
NJUT!
Fantastiska dagar
Fantastiska stunder
Fantstiska människor.
Varför hålla igen på det vi älskar?



Det är så kul med alla dessa tankar jag har i mitt vackra huvud. 
Idag körde jag 60 min spinning vilket gjorde mej helt slut. Det kändes som att alla mina lager i kroppen va helt tomma. Jag hade ingenting att ge när 60 minuter var gått.
Detta satte så klart igång tankar!

 På ett tidspunkt tar våra lager slut, sån är det ju bara. Vi kan doc fylla upp våra lager igen och igen, men det krävs att vi gör den insattsen. När det däremot gäller kärlek, så finns det ingen källa vi kan dricka av eller som man trodde i rommertiden. Att Afrodites vaten va vägen till kärlek.

Ju mer kärlek vi ger till andra människor, desto mer har vi igen. Rent logiskt går ju inte det ihop, men tänk hur fantastiskt det är.
Genom att visa andra männskor kärlek får vi mer kärlek i våra lager.... 



Moralen är altså, sluta aldrig att ge kärlek, låt din kärlek inte bara glädja andra, men også dej själv!

LOVE


Kommentarer
Postat av: Just me

http://www.youtube.com/watch?v=FLgYSbB1pxw



Love :)

2010-06-21 @ 12:21:16
Postat av: Just me

http://www.youtube.com/watch?v=FLgYSbB1pxw



Love :)

2010-06-21 @ 12:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0