Bucket list!

Livet är inte gjort för mej, men jag är gjord för att leva....

Nu har jag äntligen landat och hittat mej själv igen,
träningen fungerar, studierna går bra och min kropp mår bra igen..

Det finns bara en människa jag kan tacka för det.
Som en ängel för mej du är!




Jag kallar dom THE INCREDIBLE NIKE!!

Jag är snart igång med PT kursen och fram till det (28 juni) befinner jag mej i Oslo och njuter alla fantastiska.

Sommaren är min absolut bästa tid, fast när hösten kommer säger jag alltid, ååååå hösten är min tid och det samma när vintern kommer...

Jag har börjat på min lista av saker jag måste göra i livet..
Har ni sett The Bucket List?
Lite så är det faktiskt...

PECE!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0